2006. november 21., kedd


Két Szundi között megnéztem a Star Academyt, ami tulajdonképp csak egy Megasztár Type 2., és én is akarok olyan tündérszoknyakék meg bazsarózsaszínű aranyozott barokkbudoárt, hogy beléje zárhassam a Ko..ót, és megnézhessem, hogy végleg meghibban-e benne (de csak mert érte amúgy sem kár). És akarok olyan arcpakolást is, amit a kopasz fekete srác használt, amikor walkman-zsinórba csavarodva, zöld pofával ficergett a tükör előtt, mert igen szép lett tőle az orcája.
Ha pedig valamilyen eszelős véletlen folytán a magasgirnyó mégis olvassa a blogomat, akkor jószívvel tanácsolom, hogy este hagyja majd ki a koreográfiából a Christina Aguliera guggolós combszétcsapós figurát, mert ahhoz ő túl magas, túl girnyó, és túl fiú.

(Mondja már meg nekem valaki pontosan azt a szabályt, hogy mikor kell idegen szó és magyar rag közé kötőjel, és mikor lehet egybeírni! Lécciii!)

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

nagyon szép a blogod.
majd el is fogom olvasni.
és köszönöm szépen a linket. :)

Mademoiselle írta...

enyém a megtiszteltetés bridgetj :-) Remek a tiéd is, beleolvasgattam, és nagggyon élveztem :-)

Névtelen írta...

Mamzell, a blogodra tegnap délután bukkantam rá, és azóta olvasom (ezen a héten a kolléganőimet helyettesítem, így a hosszúra nyúlt munkaidőben épp ráérek :). Először, csak úgy összevissza, de most szisztematikusan az elejétől kezdtem, és nagyon, de nagyon élvezem:). Lehet, hogy már nem aktuális, de nem láttam, hogy válaszoltak volna a kérdésedre, úgyhogy leírom: idegen szó és magyar rag közé akkor teszünk kötőjelet, ha az idegen szó néme hangban végződik, vagyis leírva ott van, de kiejteni nem ejtjük ki. Pl. Mademoiselle-nek. Még akkor is kötőjelet teszünk, ha két tagból áll az idegen szó: New York-i. És még akkor is, ha pl. kettőzött betűre végződik: Scott-tal. Máskor egybeírjuk.
Egyébként ez csak apropó volt arra, hogy közöljem el vagyok ragadtatva blogtól:)
Bíborka