2007. március 12., hétfő

Az én uram olyan ember...


Az én uram olyan ember, akiről elsőre látszik, hogy elefántcsont-toronyban él. Az én uram olyan ember, aki úgy viselkedik, mint egy szórakozott professzor. Az én uram olyan ember, akinek fogalma sincs, hogy létezik Nőnap.

DE

Az én uram olyan ember is, aki két nappal nőnap előtt hoz nekem egy csokor tulipántot, csak mert szeret, és mert megérdemlem. Az én uram olyan ember is, aki váratlanul kijelenti, hogy venni kéne nekem egy saját íróasztalt, fiókokkal meg mindennel, hogy ne kelljen mindig az ebédlőasztalnál dolgoznom, ahol megfájdul a hátam. És az én uram olyan ember is, aki két hét múlva elvisz engem Bretagne-ba világítótornyokat nézni, meg St. Maloba középkori kalózerődítményt nézni. Csak mert szeret, és mert megérdemlem.

Hát ilyen az én uram.

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

A te urad egy rendes ember! :)

Névtelen írta...

Az én uram olyan ember, h. nem hoz virágot nekem Valentinra, mert az egy hülye amerikai ünnep és mi csak majmoljuk.
Az én uram olyan ember, h. nem hoz nekem virágot nőnapra, mert egy vázánk van csak és abban éppen az ő névnapi csokra van, amit tőlem kapott.:)
De megígérte, h. később pótolja!
(Az, h. esetleg vehetne nekem mégegy vázát, fel sem merül! :) :) :) )
De az én uram olyan ember....., h. nagyon szeretem! :)
R.

Mademoiselle írta...

Bizony szeretjük őket, külön minden porcikájukat :-)

R., jó hogy szóltál, mindenképp végzek majd egy kis kutatást húsvéti menü ügyben, ok? :-))