2007. december 12., szerda

Antonella pipa rám, de legalább bepasizott

Antonella, aki bizony még mindig él, ma reggel durcásan faképnél hagyott az üdvözlésnél, miután a kabátommal véletlenül lesodortam gondosan toldozgatott-foldozgatott hálóját, pedig már legalább egy hete nem bántottam a házát, ezt azért igazán értékelhetné.
Lehet aztán, hogy egyszerűen csak másnapos és azért ilyen ingerült, mert tegnap este egyáltalán nem láttam, mára viszont valaki beköltözött a bal visszapillantó-tükör mögé. A Fridolin.
Nem mondom, gyorsan dűlőre vitték a dolgot, hogy már össze is költöztek :-)

UPDATE:
Tegnap a parkolóhelyünkön nem a Dönci állt, hanem egy kórházi kölcsönkocsi, és reggelre annak is lett egy pókhálója a jobboldali visszapillantó-tükör és az ablak között.
Hát én ezt most nemértem...

Nincsenek megjegyzések: