2008. szeptember 2., kedd

spooky...

Ja, egyébként ma majdnem láttam egy kísértetet is. Az utóbbi időben ha meghallom hogy valaki be merészel dobni egy üveget a zöldládába, rögtön az ablakhoz vágtatok, és megpróbálom a puszta akaratommal elbűvölni onnan az aktuális csendháborítót (sose sikerül), de most az volt, hogy ott álltam, és hallottam hogy valaki folyamatosan dobál bele üvegeket, de látni semmit sem láttam. Senki de senki nem volt ott! Az üvegek pedig csak hulottak-hullottak csörömpölve. Hát... nem részletezem milyen gondolatok futottak át az agyamon, de képzelheted. Szóval ott álltam és némán meredtem a dobozra vagy öt percig amíg csak tartott ez a természetfölötti performansz, aztán hirtelen előlépett a zöldláda mögül a közvetlen falszomszédunk, meglátott az ablakban, és megkérdezte hogy jól vagyok-e, mert olyan furán állnak a szemeim.
Na ekkor tudtam meg, hogy a zöldláda kétoldalas...

Nincsenek megjegyzések: