2009. június 26., péntek

bicebóca...

Megvót a dolog. Észrevetted, hogy ha az orvostól megkérdezed, mennyire fog fájni, ha elmúlik az érzéstelenités hatása, akkor kinosan feszengeni kezd, és rendesen ezt válaszolja: "Lehet, hogy kicsit érzékeny lesz."? Na, ha ezt hallod, akkor mérget vehetsz rá, hogy félrebeszélsz majd a fájdalomtól. Kaptam egy doboz bitangerős fájdalomcsillapitót, és nem is volt olyan rémes az első éjszaka, mint amire számitottam, de azért még nem vagyok teljesen a humoromnál.
Szerencsére velem van Helén, a Hétpróbás ÁpolóTehén, aki ellát gyógypuszikkal, velem alszik, és habtestén viseli bibis lábamat, ő ugyanis a felpolcolós kisegitő személyzetem.

A kötözőnővér este jön, na arra is azt mondták, hogy az első kötéscsere "kicsit érzékeny lesz". Alig várom.

u.i.: A kötéscsere egy horror volt. Nem birom a frissen varrt sebek látványát.

13 megjegyzés:

Joeymano írta...

Jó fej ez a boci!:) Mi volt a műtét oka? Remélem nem fáj nagyon!

Monika írta...

Óóó,gyógyuljál meg minél előbb!!!!Puszi!

Benő írta...

Gyógyulást!
Ezek szerint a szomszéd pasi nem kezdett el ámokfutni? Hála a jóégnek...
És majd írsz a Valaki Kopogról a másik blogban? Kíváncsi vagyok, hogy tetszett.

Mademoiselle írta...

Köszi, igyekszem összeszedni magam :-)

Tamás, mindenképp irok majd róla, de még nem fejeztem be. Egyedül te tehetsz róla, hogy hanyagolom az irodalmat, mert úgy megfertőztél ezzel a Beugróval, minden szabad időmben a régi adásokat nézem, már idejét se tudom mikor volt utoljára könyv a kezemben :-)

Lily írta...

A Beugró az jó, remélem feledteti veled a fájdalmat is! :) Gyógyulj meg gyorsan, nagy áldás a háznál egy tehén. ^^

Szecsi írta...

Jobbulást!
Mi történt a lábaddal és mi van a szomszéddal?

Tetszik ez a boci:)

Benő írta...

Tényleg jó az a Beugró... Az imént néztük meg egy barátommal a "Merénylet az űrben" című 74-es magyar sci-fi diafilmet, azon is jókat kacagtunk... ilyenek vannak benne, hogy "a kapitány nyugalma alábbhagyott"... A gonosz amerikai tudós, akit a magyar egyetemről "kihívó magatartása és rossz tanulmányi eredménye miatt eltanácsolták", bosszúból úgy akarja felrobbantani a Mars-kolónia mű-Napját, hogy a töltőanyag képletéből kihagy egy betűt... én eddig értettem a sztorit... nem semmi.

csipkelelkű írta...

Szegény, szegény Mademoiselle... Jobbulást kívánunk!

Kriszta írta...

Ó, hát most olvastalak el kb. egy hétre visszamenőleg!
Őszintén kívánok neked jobbulást a műtét után! Altattak vagy érzéstelenítettek?

A Beugrót mi is imádjuk, nézzed sokat! :)

Lilahangya írta...

Mielobbi taplraszokkenest!

Monika írta...

Vár valami nálam.:)

Mademoiselle írta...

Kriszta: érzéstelenítettek, de olyan fura módszerrel, eddig még nem hallottam ilyesmiről. Nem érzéstelenítő szurit kaptam, hanem hátul a combomnál valamit birizgáltak egy eletromos ketyerével, amitől elkezdett rángatózni a lábam, aztán egyszercsak már nem éreztem semmit térdtől lefelé. Az orvos magyarázott valamit, hogy túlingerlik az egész lábszár idegkötegét vagy mi, és azzal gyakorlatilag kiütik, de nem nagyon értettem. Nem fájt, és amikor kezdett vissztérni az normál állapot, olyan érzés volt, mint amikor az elzsibbadt lábba áramlik vissza vér. Csak nem szúrkált annyira. Szerencsére... :-)

Kriszta írta...

Mik vannak már?! Ilyen módszerről még nem is hallottam! Hihetetlen.
Azért kérdeztem egyébként, mert nekem is voltak térdműtétjeim, de én mindig bealtattam magam. A hideg is rázott a gondolattól, hogy én ott nézegessem és hallgassam a dokibácsit, miközben épp engem kaszabol... brrr, inkább ne is tudjak semmiről.