2010. december 31., péntek

szilveszteri hejehuja...

...a háziasszony szemszögéből:
- A hideg is kiráz, amikor a filmekben felrázzák a pezsgőt, kipukkan a dugó, és telifröcskölnek vele mindent és mindenkit. Az jut eszembe róla, amikor nekem kellett feltakarítani egy ilyen buli után. Ráadásul még csak nem is finom.

...a szemorvos szemszögéből:
- A hideg is kiráz, amikor a filmekben felrázzák a pezsgőt, és hagyják kirobbanni belőle a dugót, ami mindig arra megy, amerre nem kéne. Az jut eszembe róla, mikor rendszeresen én operáltam meg a kiütött szemeket éjszakai ügyeletben. Ráadásul még csak nem is finom.

Hát szóval mi nemigen abajgatunk ilyenkor pezsgőt, legfeljebb bukósisakban, a mosogató fölött.

unalmas kispolgár-e vagyok?

7 megjegyzés:

euthymia írta...

én bizony egy szisszenés nélkül nyitom a pezsgőt, egy csepp sem vész kárba :) :) :)
most van otthoni is pár üveggel, bár buli az nem lesz, ezért talán pezsgő sem pukkan ma, de ettől függetlenül is eljön az új esztendő és kívánok hozzá nagyon sok szépet nektek!! :)

Névtelen írta...

Nem vagy az, a legkevésbé sem.

Nekem a szilveszter sosem volt ünnep, sosem lesz ünnep. A tél közepén új évet ünnepelni? (várj egy kicsit, kék harisnyát húzok :)) a december a decem szóból származik, ami tízet jelent (ahogy az októberben ott bujkál a nyolcas), hát persze, mert január, februárral van meg a tizenkettő, és márciusnak kellene lennie az elsőnek... mert hiszen a tavasszal kezdődik az évkör, nemdebár? (na ezt jól túlragoztam)

Pezsgőt nem a nemünnep miatt nem iszom, az indiánvérűségem miatt: nincs alkoholbontó enzimem, amit egyáltalán nem bánok :)

Puszi Nektek, mulassatok pezsgőtlenül jól! :))

Mademoiselle írta...

És mi történne, ha mégis innál egy korty alkoholt? teljesen kiütne?

nekem van enzimem, de nem nagyon van olyan alkohol aminek szeretem az ízét, akkor meg minek igyam, nem? Társaságban olyan vicces, amikor azt mondom, hogy én nem iszom, mindenki valamiért kényszert érez mentegetőzni, amiért ő igen, pedig én nem elvből nem alkoholizálok, és még azt is elhiszem, hogy egy pohár vörösbor direkt jót tesz az emésztésnek, és semmi bajom nincs azzal, ha ők isznak (legalábbis amíg nem megy az agyukra), csak nekem ne kelljen :-)

Máma különben nagy bulit tervezünk a Danival, Mézga-család részeket nézünk majd, és kandallóban sütünk.

Ildikó a Nagyfehér írta...

Most jól irigyellek ezért a szilveszterért! :) Komolyan tudnék cserélni Veletek! :) Nagyfehér

Névtelen írta...

("teljesen kiütne?") Milyen értelemben? :)

Rosszul leszek. Kívülről az látszik, hogy vörösfoltosodik arcom, nyakam, belül összeszorul a gyomrom, futni kezd a szívem, kiver a víz...

(társaságban) általában megpróbálnak meggyőzni, hogy képzelődöm – azt tapasztalom, irtózatosan nehezen viselik, hogy én nem iszom :)

Mademoiselle írta...

Nem tudom pontosan milyen hatással van az enzim hiánya a szervezetre ha alkohol iszik valaki, de úgy tudom, előfordul hogy valaki akár pár korty alkoholos italtól is gyakorlatilag a patológiás részegség állapotába esik. Hát így értettem azt, hogy teljesen kiüt-e téged, vagy nálad azért enyhébb a hatás :-) de eszerint igen, enyhébb, bár amit leírtál, az is elég vacak lehet...

Névtelen írta...

Ja, az az indiánfajta részegség. Lehet, az jobb :)