2011. március 24., csütörtök

Felhívás - Donor kerestetik!

Ezúton szeretném kérni a kedves olvasóim, sőt esetleg az olvasóim olvasóinak a segítségét egy nagyon fontos dologban, ami Kovács Ramóna barátném révén jutott a tudomásomra. Egy kedves pácienséről van szó, Simon Szilviáról, egy 37 éves 3 gyermekes hölgyről, aki nagyon beteg, mielodiszpláziája van, ez a csontvelőrák egyik fajtája, ami idővel leukémiába megy át. A gyógyulása érdekében életbevágóan nagy szükség lenne egy megfelelő őssejtdonorra, azonban a családjában ilyen sajnos nem akadt, így felkerült a transzplantációs várólistára, de nagyon sok időbe telhet míg találnak valakit, akinél egyezés van. Ramónával megpróbálunk hát egyfajta mozgalmat indítani az interneten, blogokban és fórumokban, és megkérni az embereket, hogy ha a szívükben indíttatást éreznek, hogy megpróbáljanak segíteni egy (vagy több) embertársukon, akkor jelentkezzenek donornak, vagy akár az is nagy segítség lenne, ha egyszerűen kitennétek ezt a felhívást a saját blogotokban, esetleg továbbadnátok barátaitoknak, ismerőseiteknek, hogy minél többent tudjanak, halljanak róla, hátha akad, aki tud és akar segíteni.


című blogban minden gyakorlati információt megtalálsz arról, hogy hogyan lehet valaki donor, az őssejt levétel korszerű, veszélytelen és fájdalommentes eljárásáról, továbbá hogy Magyarország területén pontosan mely kórházakban, vérellátókban, és kiszállásos helyszíneken lehet jelentkezni őssejtdonornak, és még sok egyebet, ami fontos lehet, és kérdésként felmerülhet.

Köszönettel,
Ludman Anita

7 megjegyzés:

Csillagos írta...

Kitettem én is!!!

Mademoiselle írta...

Köszi Csillagos, nagyon köszönöm!! :-)

Miestas írta...

Megtettem, kitettema blogomban és elküldtem ismerőseimnek.

Mademoiselle írta...

Hálás köszönet, Miestas :-)

Névtelen írta...

Én el is mennék véradásra, szoktam, de ma képtelen vagyok megszervezni. A csuda vigye el. Utánakérdezek, mit lehetne itt Gyömrőn tenni, labor van.

Ramóna írta...

Sziasztok!

Köszönök minden segítséget!

Próbálok minden információt összeszedni, hogy megkönnyítsem a döntést azok számára, akik elgondolkodnak a donáción.

Ha pedig valaki pénzzel támogatná Szilvit, a blogon megtalálja a számlaszámot, amit a Kölesdi önkormányzat nyitott a számára.

Minden segítség jól jön.

Köszönöm azt is, ha kiteszitek a blogotokon a felhívást!

amnaen írta...

bárcsak lennék annyira egészséges, hogy mehessek donornak. már így is a sírás kerülget mikor véradás van és én nem mehetek. amint egészséges leszek, ajánlom magam.